Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?

Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308893/Details
Matična publikacija: Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike
44 (2010), str. 5-9
Glavni autor: Pavlin-Bernardić, Nina (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01460naa a2200265uu 4500
005 20150519095806.0
008 131105s2010 xx hrv|d
022 |a 1332-3008 
035 |a (CROSBI)499605 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 753  |a Pavlin-Bernardić, Nina 
245 1 0 |a Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? /  |c Pavlin-Bernardić, Nina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a What are the causes of cultural differences in mathematical achievement? 
300 |a 5-9  |f str. 
363 |a 44  |i 2010 
520 |a Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u školi provedeno u učenju matematike, domaće zadaće, kurikulum i metode poučavanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a poučavanje matematike, kulturalne razlike  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a mathematics teaching, cultural differences  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike  |x 1332-3008  |g 44 (2010), str. 5-9 
856 4 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=152660  |y Elektronička verzija članka 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 308893  |d 308891