Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. N...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308260/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Dijete, škola, obitelj 23 (2009), str. 8-11 |
Glavni autor: | Pavlin-Bernardić, Nina (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2009). Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika: Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Dijete, škola, obitelj, p. 3.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika: Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika." 2009: 3.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika: Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika." 2009: 3.