Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. N...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308260/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Dijete, škola, obitelj 23 (2009), str. 8-11 |
Glavni autor: | Pavlin-Bernardić, Nina (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01437naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205135324.0 | ||
008 | 131105s2009 xx hrv|d | ||
022 | |a 1331-9299 | ||
035 | |a (CROSBI)432964 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 753 |a Pavlin-Bernardić, Nina | |
245 | 1 | 0 | |a Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika / |c Pavlin-Bernardić, Nina. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes | |
300 | |a 8-11 |f str. | ||
363 | |a 23 |i 2009 | ||
520 | |a Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. No, postoje i drugi oblici koji zahtijevaju više, složenije razine kognitivnog procesiranja. U ovom radu bit će riječi o takvim oblicima suradničkog učenja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a djeca, suradničko učenje, viši kognitivni procesi |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a children, cooperative learning, higher cognitive processes |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Dijete, škola, obitelj |x 1331-9299 |g 23 (2009), str. 8-11 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 308260 |d 308258 |