Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika

Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. N...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308260/Details
Matična publikacija: Dijete, škola, obitelj
23 (2009), str. 8-11
Glavni autor: Pavlin-Bernardić, Nina (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01437naa a2200253uu 4500
005 20131205135324.0
008 131105s2009 xx hrv|d
022 |a 1331-9299 
035 |a (CROSBI)432964 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 753  |a Pavlin-Bernardić, Nina 
245 1 0 |a Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika /  |c Pavlin-Bernardić, Nina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes 
300 |a 8-11  |f str. 
363 |a 23  |i 2009 
520 |a Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. No, postoje i drugi oblici koji zahtijevaju više, složenije razine kognitivnog procesiranja. U ovom radu bit će riječi o takvim oblicima suradničkog učenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a djeca, suradničko učenje, viši kognitivni procesi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a children, cooperative learning, higher cognitive processes  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Dijete, škola, obitelj  |x 1331-9299  |g 23 (2009), str. 8-11 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 308260  |d 308258