Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole

Cilj je istraživanja bio ustanoviti razlike u uspješnosti vještine čitanja s obzirom na broj školskih sati nastave, ocjenu iz engleskoga, učenje engleskoga izvan škole, učenje drugih stranih jezika i korištenje Interneta. Razumijevanje teksta čitanjem mjereno je u osmom razredu osnovne škole na uzor...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306961/Similar
Matična publikacija: Metodika
8 (2007), 14 ; str. 148-159
Glavni autori: Geld, Renata (-), Stanojević, Mateusz-Milan (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Geld, R. (2007). Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole. Metodika, p. 4.

Chicago stil citiranja

Geld, Renata. "Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole." 2007: 4.

MLA stil citiranja

Geld, Renata. "Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole." 2007: 4.