Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
Cilj je istraživanja bio ustanoviti razlike u uspješnosti vještine čitanja s obzirom na broj školskih sati nastave, ocjenu iz engleskoga, učenje engleskoga izvan škole, učenje drugih stranih jezika i korištenje Interneta. Razumijevanje teksta čitanjem mjereno je u osmom razredu osnovne škole na uzor...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306961/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika 8 (2007), 14 ; str. 148-159 |
Glavni autori: | Geld, Renata (-), Stanojević, Mateusz-Milan (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Geld, R. (2007). Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole. Metodika, p. 4.
Chicago stil citiranjaGeld, Renata. "Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole." 2007: 4.
MLA stil citiranjaGeld, Renata. "Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole." 2007: 4.