Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
Cilj je istraživanja bio ustanoviti razlike u uspješnosti vještine čitanja s obzirom na broj školskih sati nastave, ocjenu iz engleskoga, učenje engleskoga izvan škole, učenje drugih stranih jezika i korištenje Interneta. Razumijevanje teksta čitanjem mjereno je u osmom razredu osnovne škole na uzor...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306961/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Metodika 8 (2007), 14 ; str. 148-159 |
| Glavni autori: | Geld, Renata (-), Stanojević, Mateusz-Milan (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02162naa a2200265uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2007 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1332-7879 | ||
| 035 | |a (CROSBI)307319 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Geld, Renata | |
| 245 | 1 | 0 | |a Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole / |c Geld, Renata ; Stanojević, Mateusz-Milan. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Reading comprehension: statistical analysis of test results for primary and secondary schools | |
| 300 | |a 148-159 |f str. | ||
| 363 | |a 8 |b 14 |i 2007 | ||
| 500 | |a Rad je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 160-172. | ||
| 520 | |a Cilj je istraživanja bio ustanoviti razlike u uspješnosti vještine čitanja s obzirom na broj školskih sati nastave, ocjenu iz engleskoga, učenje engleskoga izvan škole, učenje drugih stranih jezika i korištenje Interneta. Razumijevanje teksta čitanjem mjereno je u osmom razredu osnovne škole na uzorku od 1254 učenika i u četvrtom razredu srednje škole na uzorku od 656 srednjoškolaca. Istraživanje je pokazalo da veći broj sati učenja engleskoga u školi ima pozitivan utjecaj na rezultate u vještini čitanja kod srednjoškolaca, ali ne i kod osnovnoškolaca. Ocjena iz engleskoga umjereno je povezana s rezultatom na testu čitanja. Učenje engleskoga izvan škole ima pozitivan utjecaj na rezultate u testu čitanja u osnovnim školama, dok taj utjecaj nije zamjetan u srednjim školama. Učenje drugih stranih jezika, a posebice njemačkoga, ima pozitivan utjecaj na vještinu čitanja kod svih ispitanika. Najzad, korištenje Interneta ima pozitivnu povezanost s vještinom čitanja kod učenika osnovne škole. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301001-0988 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 6.03 | ||
| 693 | |a osnovna škola, razumijevanje teksta čitanjem, srednja škola |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a primary school, reading comprehension, secondary school |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Stanojević, Mateusz-Milan |4 aut | |
| 773 | 0 | |t Metodika |x 1332-7879 |g 8 (2007), 14 ; str. 148-159 | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
| 999 | |c 306961 |d 306959 | ||