Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole
Interakcija između učitelja i učenika kao i školski uspjeh učenika u velikoj mjeri ovise o učenikovom ponašanju u razredu i učiteljevoj percepciji problematičnosti različitih učeničkih ponašanja. U ovom radu ispitano je koliko problematičnima učitelji razredne nastave procjenjuju učeničke emocionaln...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306821/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 42 (2006), 1 ; str. 3-15 |
Glavni autor: | Keresteš, Gordana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Keresteš, G. (2006). Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole: Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, p. 2.
Chicago stil citiranjaKeresteš, Gordana. "Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole: Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole." 2006: 2.
MLA stil citiranjaKeresteš, Gordana. "Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole: Učiteljske procjene problematičnosti i učestalosti emocionalnih teškoća i teškoća u ponašanju kod učenika nižih razreda osnovne škole." 2006: 2.