Psihologija učenja i poučavanja matematike
U radu su raspravljene neke razlike među spolovima u uratku u matematičkim zadacima, kao i kulturalne razlike. Autorica opisuje razvoj matematičkih predznanja kod djece, te daje preporuke za uspješno poučavanje matematike u školi.
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306772/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike 4 (2003), 15 ; str. 5-14 |
Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vlahović-Štetić, V. (2003). Psihologija učenja i poučavanja matematike: Psihologija učenja i poučavanja matematike. Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, p. 5.
Chicago stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Psihologija učenja i poučavanja matematike: Psihologija učenja i poučavanja matematike." 2003: 5.
MLA stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Psihologija učenja i poučavanja matematike: Psihologija učenja i poučavanja matematike." 2003: 5.