Psihologija učenja i poučavanja matematike

U radu su raspravljene neke razlike među spolovima u uratku u matematičkim zadacima, kao i kulturalne razlike. Autorica opisuje razvoj matematičkih predznanja kod djece, te daje preporuke za uspješno poučavanje matematike u školi.

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306772/Similar
Matična publikacija: Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike
4 (2003), 15 ; str. 5-14
Glavni autor: Vlahović-Štetić, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Vlahović-Štetić, V. (2003). Psihologija učenja i poučavanja matematike: Psihologija učenja i poučavanja matematike. Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, p. 5.

Chicago stil citiranja

Vlahović-Štetić, Vesna. "Psihologija učenja i poučavanja matematike: Psihologija učenja i poučavanja matematike." 2003: 5.

MLA stil citiranja

Vlahović-Štetić, Vesna. "Psihologija učenja i poučavanja matematike: Psihologija učenja i poučavanja matematike." 2003: 5.