Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?
Brojenje je vještina koju djeca svladavaju relativno rano. Pritom moraju usvojiti neka osnovna načela (pridruživanje « ; ; jedan prema jedan» ; ; , ordinalnost i kardinalnost). Unatoč brojnim istraživanjima još je snažna dvojba o tome prethodi li kod brojenja usvajanje načela vještini ili je redosli...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306622/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 9 (2006), 1 ; str. 21-34 |
Glavni autori: | Vlahović-Štetić, Vesna (-), Nadilo, Marija (Author), Pavlin-Bernardić, Nina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vlahović-Štetić, V. (2006). Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?: Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu? Suvremena psihologija.
Chicago stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?: Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?" 2006.
MLA stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?: Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?" 2006.