Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja

Rad prikazuje rezultate istraživanja roditeljskih laičkih (implicitnih) teorija dječje inteligencije. Uzorak se sastojao od 108 roditelja predškolske djece. Cilj rada bio je ispitati razlikuju li se implicitne teorije očeva i majki, odnosno teorije roditelja različitog obrazovanja. Implicitne teorij...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306595/Similar
Matična publikacija: Suvremena psihologija
8 (2005), 2 ; str. 147-161
Glavni autori: Ferenčić, Janko (-), Keresteš, Gordana (Author), Bratko, Denis
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Ferenčić, J. (2005). Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja: Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja. Suvremena psihologija.

Chicago stil citiranja

Ferenčić, Janko. "Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja: Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja." 2005.

MLA stil citiranja

Ferenčić, Janko. "Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja: Roditeljske implicitne teorije dječje inteligencije: Razlike u funkciji spola i obrazovanja." 2005.