Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača

Cilj ovog rada bio je usporediti različite mjere agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece. Podaci o dječjem ponašanju prikupljeni su od učenika viših razreda osnovnih škola, njihovih roditelja, vršnjaka iz razreda i razrednika. Kod procjena agresivnoga ponašanja svih pet upotrijebljenih...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306594/Similar
Matična publikacija: Društvena istraživanja
81-82 (2006), 1-2 ; str. 241-264
Glavni autor: Keresteš, Gordana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Keresteš, G. (2006). Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača: Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača. Društvena istraživanja.

Chicago stil citiranja

Keresteš, Gordana. "Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača: Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača." 2006.

MLA stil citiranja

Keresteš, Gordana. "Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača: Mjerenje agresivnoga i prosocijalnoga ponašanja školske djece: Usporedba procjena različitih procjenjivača." 2006.