Prema konceptualizaciji sustava odgoja i izobrazbe za Rome u Hrvatskoj
Istraživanje i rezultati na području odgoja i izobrazbe Roma u Europi, kao i temeljni dokumenti uz znanstveno-istraživačke projekte različitih institucija daju realan okvir za moguće pristupe u Hrvatskoj. Fundamentalni činitelji konceptualizacije su stvaran broj i raspršenost Roma u Hrvatskoj, uvaža...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306512/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Napredak 136 (1995), 4 ; str. 390-397 |
| Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02008naa a2200241uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s1995 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1330-0059 | ||
| 035 | |a (CROSBI)234083 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Hrvatić, Neven | |
| 245 | 1 | 0 | |a Prema konceptualizaciji sustava odgoja i izobrazbe za Rome u Hrvatskoj / |c Hrvatić, Neven. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Towards the Conceptualization of Organization for the System of Education and Training for Romanies in Croatia | |
| 300 | |a 390-397 |f str. | ||
| 363 | |a 136 |b 4 |i 1995 | ||
| 520 | |a Istraživanje i rezultati na području odgoja i izobrazbe Roma u Europi, kao i temeljni dokumenti uz znanstveno-istraživačke projekte različitih institucija daju realan okvir za moguće pristupe u Hrvatskoj. Fundamentalni činitelji konceptualizacije su stvaran broj i raspršenost Roma u Hrvatskoj, uvažavanje svjetskih i nacionalnih (hrvatskih)iskustava u interkulturalnom pristupu izobrazbi, te eksperimentalna provjera pojedinih nastavnih i školskih oblika. Rezultati znanstveno-istraživačkog projekta "Genealogija i transfer modela interkulturalizma", kao i istraživanja "Romi u Hrvatskoj" dali su teorijsku i provedbenu podlogu za eksperimentalnu provjeru posebnih pristupa za romsku djecu. Ljetna škola djece Roma u Hrvatskoj 1994. i Romska odgojna zajednica 1995. prvi su oblici interkulturalnog odgoja i izobrazbe. Konceptualizacija specifičnog sustava odgoja i izobrazbe obuhvaća iniciranje novih nastavnih oblika, predmeta i pristupa u cilju ustroja hrvatskog modela interkulturalne izobrazbe za Rome. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 5-12-128 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a Romi, način života, modeli odgoja i obrazovanja, interkulturalni odgoj i obrazovanje |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a Roma, lifestyle, model of education, intercultural education |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Napredak |x 1330-0059 |g 136 (1995), 4 ; str. 390-397 | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
| 999 | |c 306512 |d 306510 | ||