Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija

U okviru ovog istraživanja promatrane su razvojne promjene perceptivnop-konstrukcijskih funkcija. Osnovni cilj bio je utvrditi razlike u uratku na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika (ROCFT) u funkciji dobi. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece od 7. do 13. godine starosti. Za...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305183/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
2 (1999), 1-2 ; str. 5-19
Glavni autori: Prvčić, Iva (-), Tadinac Babić, Meri (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02024naa a2200253uu 4500
008 131105s1999 xx hrv|d
022 |a 1331-9264 
035 |a (CROSBI)59147 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Prvčić, Iva 
245 1 0 |a Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija /  |c Prvčić, Iva ; Tadinac Babić, Meri. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Children's performance on Rey-Osterrieth Complex Figure Test: Development changes of perceptual-constructional functions 
300 |a 5-19  |f str. 
363 |a 2  |b 1-2  |i 1999 
520 |a U okviru ovog istraživanja promatrane su razvojne promjene perceptivnop-konstrukcijskih funkcija. Osnovni cilj bio je utvrditi razlike u uratku na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika (ROCFT) u funkciji dobi. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece od 7. do 13. godine starosti. Za evaluaciju uratka korišten je standardizirani sustav koji obuhvaća tri kriterija vrdnovanja: broj bodova, tip konstrukcije i vrijeme rada. Rezultati pokazuju da u funkciji dobi dolazi do promjena u perceptivno-konstrukcijskim sposobnostima, što se očituje na svim varijablama uratka: tip konstrukcije mijenja se u smjeru veće zastupljenosti nomenklaturno nižih tipova ; povećava se broj bodova, skraćuje se vrijeme precrtavanja. Uz varijablu dobi ispitan je i utjecaj spola ispitanika, koji se pokazao značajnim u nekim aspektima uratka. Ustanovljene razlike promatraju se pod vidom suvremenih spoznaja o maturacijskim promjenama sredipšnjeg živčanog sustava te povezanosti tih promjena s poboljšanjem uratka u perceptivno-konstrukcijskim zadacima. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130703 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |l hrv  |2 crosbi 
693 |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Tadinac Babić, Meri  |4 aut 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 2 (1999), 1-2 ; str. 5-19 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305183  |d 305181