Obrazovanje između tradicije i modernizacije
Autor elaborira tezu da je škola društveni instrument modernizacije u kojem procesu i sama podliježe modernizaciji kao sredstvo inovacijske reprodukcije. U prijelazu iz predmodernog u moderno društvo škola se curricularno mijenja prema inovativnim sadržajima (elektronski mediji) i znanstvenim sadrža...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304868/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Obrazovanje odraslih 42 (1998), 1-4 ; str. 23-35 |
Glavni autor: | Cifrić, Ivan (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01563naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1998 xx hrv|d | ||
022 | |a 1331-7253 | ||
035 | |a (CROSBI)28630 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Cifrić, Ivan | |
245 | 1 | 0 | |a Obrazovanje između tradicije i modernizacije / |c Cifrić, Ivan. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Education Between Tradition and Modernization | |
300 | |a 23-35 |f str. | ||
363 | |a 42 |b 1-4 |i 1998 | ||
520 | |a Autor elaborira tezu da je škola društveni instrument modernizacije u kojem procesu i sama podliježe modernizaciji kao sredstvo inovacijske reprodukcije. U prijelazu iz predmodernog u moderno društvo škola se curricularno mijenja prema inovativnim sadržajima (elektronski mediji) i znanstvenim sadržajima, ali se ne mijenja njezina ključna društvena uloga. U razvojnim pitanjima, pored škole, nastupaju i druge fleksibilne institucije kao funkcionalni čimbenici prijenosa znanja, pa se pitanje obrazovne uloge škole sve više radikalizira. S jedne strane kao zacrtani pravaca nastavka školske modernizacije, a s druge kao pitanje institucionalne sposobnosti refleksije ljudske i društvene smislenosti. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130700 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.05 | ||
693 | |a modernizacija, obrazovanje, škola, tradicija, vrednote |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a modernization, education, school, tradition, values |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Obrazovanje odraslih |x 1331-7253 |g 42 (1998), 1-4 ; str. 23-35 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 1 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 304868 |d 304866 |