Obrazovanje između tradicije i modernizacije

Autor elaborira tezu da je škola društveni instrument modernizacije u kojem procesu i sama podliježe modernizaciji kao sredstvo inovacijske reprodukcije. U prijelazu iz predmodernog u moderno društvo škola se curricularno mijenja prema inovativnim sadržajima (elektronski mediji) i znanstvenim sadrža...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304868/Details
Matična publikacija: Obrazovanje odraslih
42 (1998), 1-4 ; str. 23-35
Glavni autor: Cifrić, Ivan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01563naa a2200241uu 4500
008 131105s1998 xx hrv|d
022 |a 1331-7253 
035 |a (CROSBI)28630 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Cifrić, Ivan 
245 1 0 |a Obrazovanje između tradicije i modernizacije /  |c Cifrić, Ivan. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Education Between Tradition and Modernization 
300 |a 23-35  |f str. 
363 |a 42  |b 1-4  |i 1998 
520 |a Autor elaborira tezu da je škola društveni instrument modernizacije u kojem procesu i sama podliježe modernizaciji kao sredstvo inovacijske reprodukcije. U prijelazu iz predmodernog u moderno društvo škola se curricularno mijenja prema inovativnim sadržajima (elektronski mediji) i znanstvenim sadržajima, ali se ne mijenja njezina ključna društvena uloga. U razvojnim pitanjima, pored škole, nastupaju i druge fleksibilne institucije kao funkcionalni čimbenici prijenosa znanja, pa se pitanje obrazovne uloge škole sve više radikalizira. S jedne strane kao zacrtani pravaca nastavka školske modernizacije, a s druge kao pitanje institucionalne sposobnosti refleksije ljudske i društvene smislenosti. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130700 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
693 |a modernizacija, obrazovanje, škola, tradicija, vrednote  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a modernization, education, school, tradition, values  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Obrazovanje odraslih  |x 1331-7253  |g 42 (1998), 1-4 ; str. 23-35 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - clanak 
999 |c 304868  |d 304866