|
|
|
|
| LEADER |
00957ntm a22002417i 4500 |
| 005 |
20190416134817.0 |
| 008 |
100506s2010 ci |||||||||| ||hrv|d |
| 999 |
|
|
|c 250132
|d 250131
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
| 080 |
|
|
|a 378.018.43:004(497.5)
|
| 100 |
1 |
|
|a Badurina, Boris
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Model prihvaćanja novih tehnologija za učenje na daljinu na hrvatskim sveučilištima :
|b doktorska disertacija /
|c Boris Badurina ; mentor Srećko Jelušić.
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2010.
|
| 300 |
|
|
|a 177 listova :
|b ilustr. ;
|c 30 cm
|
| 502 |
|
|
|a Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za informacijske znanosti
|
| 504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 139-153.
|
| 653 |
|
6 |
|a doktorska disertacija
|
| 653 |
|
0 |
|a Učenje na daljinu - Visoko obrazovanje - Hrvatska
|
| 653 |
|
0 |
|a MODE model
|
| 653 |
|
0 |
|a Stavovi
|
| 653 |
|
0 |
|a Informacijske tehnologije - Prihvaćanje
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/2344/
|z Rad u Repozitoriju
|
| 942 |
|
|
|c DIS
|t 2.08
|