Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232184/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Čekolj, Silvija (-) |
Vrsta građe: | Rukopis |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
S. Čekolj,
1994.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Čekolj, S. (1994). Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj.
Chicago stil citiranjaČekolj, Silvija. Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj, 1994.
MLA stil citiranjaČekolj, Silvija. Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj, 1994.