Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232184/Similar
Glavni autor: Čekolj, Silvija (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : S. Čekolj, 1994.
Predmet:

APA stil citiranja

Čekolj, S. (1994). Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj.

Chicago stil citiranja

Čekolj, Silvija. Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj, 1994.

MLA stil citiranja

Čekolj, Silvija. Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj, 1994.