Čekolj, S. (1994). Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj.
Chicago stil citiranjaČekolj, Silvija. Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj, 1994.
MLA stil citiranjaČekolj, Silvija. Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece: Utjecaj eksperimantalnog postupka pozitivnog potkrepljenja, sa i bez prethodnog upoznavanja s tekstom koji se čita, na poboljšanje čitanja kod djece : diplomski rad. Zagreb: S. Čekolj, 1994.