Metacognition and intelligence as predictors of academic success
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000586325/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) 14 (2012), 4 ; str. 799-815 |
Glavni autor: | Vrdoljak, Gabrijela (-) |
Ostali autori: | Velki, Tena (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Vrdoljak, G., & Velki, T. (2012). Metacognition and intelligence as predictors of academic success: Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak), p. 4.
Chicago stil citiranjaVrdoljak, Gabrijela, and Tena Velki. "Metacognition and intelligence as predictors of academic success: Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." 2012: 4.
MLA stil citiranjaVrdoljak, Gabrijela, and Tena Velki. "Metacognition and intelligence as predictors of academic success: Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." 2012: 4.