Metacognition and intelligence as predictors of academic success

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000586325/Similar
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
14 (2012), 4 ; str. 799-815
Glavni autor: Vrdoljak, Gabrijela (-)
Ostali autori: Velki, Tena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Vrdoljak, G., & Velki, T. (2012). Metacognition and intelligence as predictors of academic success: Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak), p. 4.

Chicago stil citiranja

Vrdoljak, Gabrijela, and Tena Velki. "Metacognition and intelligence as predictors of academic success: Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." 2012: 4.

MLA stil citiranja

Vrdoljak, Gabrijela, and Tena Velki. "Metacognition and intelligence as predictors of academic success: Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." 2012: 4.