Metacognition and intelligence as predictors of academic success

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000586325/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
14 (2012), 4 ; str. 799-815
Glavni autor: Vrdoljak, Gabrijela (-)
Ostali autori: Velki, Tena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01810caa a2200361 i 4500
001 ZAG01000586325
003 HR-ZaZAG
005 20141017123829.0
007 ta
008 140128s2012 ci | |||| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)000868642 
035 |a (HR-ZaZAG)000586325 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 378  |2 MRF 1998. 
080 |a 159.9  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Vrdoljak, Gabrijela 
245 1 0 |a Metacognition and intelligence as predictors of academic success =  |b Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha /  |c Gabrijela Vrdoljak, Tena Velki. 
246 3 1 |a Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 17 jed. 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 809-815 
653 0 |a Učenici  |a Studenti  |a Visokoškolsko obrazovanje  |a Inteligencija  |a Kognitivne sposobnosti  |a Metakognicija  |a Akademski uspjeh  |a Školski uspjeh  |a Psihologija obrazovanja 
700 1 |a Velki, Tena 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 14 (2012), 4 ; str. 799-815 
998 |a sapo140128 
LKR |a ANA  |b 584538  |l ZAG01  |m Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha /  |n Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |v 14 (2012), 4 ; str. 799-815  |r 7730 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=139395  |y Elektronička verzija članka 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000584538  |m Metacognition and intelligence as predictors of academic success = Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha /  |n U: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)