Upravljanje brzinom mobilne platforme vodiča uz ograničenje ubrzanja i izbjegavanje trzaja

Sažetak na hrvatskom: U ovom diplomskom radu obrađena je tema lokalnog izbjegavanja prepreka s načinima upravljanja brzinom mobilne platforme vodiča uz ograničenje akceleracije i izbjegavanje trzaja. Prilikom izbjegavanja prepreka korištene su Bezierove krivulje. Njihovim korištenjem zadržava se kon...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51711/Details
Glavni autor: Kozlik, Filip (-)
Ostali autori: Kovačić, Zdenko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, F. Kozlik, 2019.
Predmet:
LEADER 02350na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6750 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Kozlik, Filip  |9 41000 
245 1 0 |a Upravljanje brzinom mobilne platforme vodiča uz ograničenje ubrzanja i izbjegavanje trzaja :  |b diplomski rad /  |c Filip Kozlik ; [mentor Zdenko Kovačić]. 
246 1 |a Speed control of guiding mobile platform under acceleration constraint and jerk avoidance  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b F. Kozlik,  |c 2019. 
300 |a 44 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Automatika, šifra smjera: 46, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-18 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom diplomskom radu obrađena je tema lokalnog izbjegavanja prepreka s načinima upravljanja brzinom mobilne platforme vodiča uz ograničenje akceleracije i izbjegavanje trzaja. Prilikom izbjegavanja prepreka korištene su Bezierove krivulje. Njihovim korištenjem zadržava se kontinuirana i glatka putanja koju robot s lakoćom prolazi. Za glatko upravljanje robotom bitno je postići trzaj ograničenog iznosa. Ograničenim trzajem krivulja akceleracije postaje kontinuirana, a brzina kontinuirana i glatka krivulja. Diplomski rad testiran je u simulacijskom okruženju i implementiran na stvarnoj mobilnoj platformi. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The subject of this master thesis is local obstacle avoidance with speed control of a mobile platform under constrained acceleration and bounded jerk. Obstacle avoidance is implemented using Bezier curves, which enables a continuous and smooth avoidance path. For smooth robot movement, it is important to have bounded jerk. In that case acceleration curve is continuous and velocity is a continuous and smooth curve. Experimental validation was done in simulation environment and implemented on a mobile robot platform. 
653 1 |a upravljanje brzinom  |a mobilna platforma  |a ograničenje ubrzanja  |a izbjegavanje trzaja  |a lokalno izbjegavanje prepreka 
653 1 |a velocity control  |a mobile robot platform, acceleration constraint, bounded jerk, local obstacle avoidance 
700 1 |a Kovačić, Zdenko  |4 ths  |9 9622 
942 |c Y 
999 |c 51711  |d 51711