Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin
Sažetak na hrvatskom: U ovom radu obrađena je implementacija igre Brojke i slova u operacijskom sustavu Android kao jednostavna Android aplikacija. Prikazana je izrada Android aplikacije u MVP arhitekturi uz korištenje pomoćnih programskih biblioteka, Dagger2 i RxJava. Za potrebu implementacije igre...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51081/Details |
---|---|
Glavni autor: | Pavečić, Mario (-) |
Ostali autori: | Milašinović, Boris (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
M. Pavečić,
2019.
|
Predmet: |
Kotlin
> Firebase Realtime Database
> Dagger2
> RxJava
> Brojke i slova
> Android
> Multiplayer
> arhitektura
> MVP
|
LEADER | 02485na a2200229 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFER | ||
008 | 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d | ||
035 | |a (HR-ZaFER)ferid7416 | ||
040 | |a HR-ZaFER |b hrv |c HR-ZaFER |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Pavečić, Mario |9 40352 | |
245 | 1 | 0 | |a Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin : |b završni rad / |c Mario Pavečić ; [mentor Boris Milašinović]. |
246 | 1 | |a Developing Letters and Numbers game using Kotlin programming language |i Naslov na engleskom: | |
260 | |a Zagreb, |b M. Pavečić, |c 2019. | ||
300 | |a 33 str. ; |c 30 cm + |e CD-ROM | ||
502 | |b preddiplomski studij |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12 | ||
520 | 3 | |a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu obrađena je implementacija igre Brojke i slova u operacijskom sustavu Android kao jednostavna Android aplikacija. Prikazana je izrada Android aplikacije u MVP arhitekturi uz korištenje pomoćnih programskih biblioteka, Dagger2 i RxJava. Za potrebu implementacije igre Brojke i slova bilo je potrebno ostvariti komunikaciju između uređaja što je ostvareno uz pomoć Firebase platforme i produkata koje ona nudi. Obrađena je interakcija sa Firebase platformom i donesen zaključak o potrebi pozadinske aplikacije uz upotrebu Firebase Realtime Database. Prikazan je kod potreban za interakciju sa Firebase Realtime Database alatom te su obrađene tri vrste pratitelja promjena za interakciju sa istim. | |
520 | 3 | |a Sažetak na engleskom: This thesis covers developing Letters and Numbers game in Android operating system as a simple Android application. It presents, developing an Android application in MVP arhitecture with usage of external libraries, Dagger2 and RxJava. For the purpose of developing Letters and Numbers game, it was necessary to achieve communication between devices which was accomplished with the help of Firebase platform and products that it offers. It covers interaction with Firebase platform and conclusion was made about needing an backend application while using Firebase Realtime Database. | |
653 | 1 | |a Kotlin |a Firebase Realtime Database |a Dagger2 |a RxJava |a Brojke i slova |a Android |a Multiplayer |a arhitektura |a MVP | |
653 | 1 | |a Kotlin |a Firebase Realtime Database |a Dagger2 |a RxJava |a Letters and Numbers |a Android |a Multiplayer |a architecture |a MVP | |
700 | 1 | |a Milašinović, Boris |4 ths |9 31077 | |
942 | |c Z | ||
999 | |c 51081 |d 51081 |