Bin-packing problem

Sažetak na hrvatskom: Opisani su i analizirani osnovni egzaktni, heuristički i aproksimativni algoritmi za Bin-packing problem u jednoj i dvije dimenzije. Za Bin-packing problem u tri dimenzije dan je kratak pregled algoritama koji se koriste. Implementirana je programska podrška za rješavanje 1D i...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50113/Details
Glavni autor: Stanić, Fran (-)
Ostali autori: Aglić-Aljinović, Andrea (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, F. Stanić, 2016.
Predmet:
LEADER 02463na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4435 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Stanić, Fran 
245 1 0 |a Bin-packing problem :  |b diplomski rad /  |c Fran Stanić ; [mentor Andrea Aglić-Aljinović]. 
246 1 |a Bin-Packing Problem  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b F. Stanić,  |c 2016. 
300 |a 59 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2016-07-01, datum završetka: 2016-07-07 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Opisani su i analizirani osnovni egzaktni, heuristički i aproksimativni algoritmi za Bin-packing problem u jednoj i dvije dimenzije. Za Bin-packing problem u tri dimenzije dan je kratak pregled algoritama koji se koriste. Implementirana je programska podrška za rješavanje 1D i 2D problema opisanim algoritmima. Također je implementiran algoritam za pakiranje slika (tekstura) u jednu veću (engl. \textit{texture atlas}), koja može rasti po potrebi. Takvo pakiranje slika često se koristi u razvoju videoigara, jer poboljšava performanse prikazivanja slika. Implementirani algoritmi evaluirani su na nasumično generiranim instancama problema, a rezultati su prezentirani te je na osnovu njih napravljena usporedba performansi algoritama. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Basic exact, heuristic, and approximation algorithms for one and two-dimensional Bin-Packing are described and analyzed. For three-dimensional Bin-Packing problem a short overview of existing algorithms is given. Software for solving 1D and 2D instances with the described algorithms is provided. An algorithm for packing smaller images (textures) into a larger, resizable image (texture atlas) is implemented. Such packing of images is often used in video game development, as it speeds up the rendering process. An evaluation of implemented algorithms on randomly generated problem instances is given, accompanied by the comparative analysis of the performances of the tested algorithms. 
653 1 |a Bin-Packing  |a optimizacija  |a umjetni imunološki sustav  |a 1D  |a 2D  |a Korf  |a NP-potpunost 
653 1 |a Bin-Packing  |a optimization  |a artificial immune system  |a AIS  |a 1D  |a 2D  |a Korf  |a NP-completeness 
700 1 |a Aglić-Aljinović, Andrea  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 50113  |d 50113