|
|
|
|
LEADER |
01801na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5321
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Magaš, Lovro
|
245 |
1 |
0 |
|a Upravljanje multirotorskom letjelicom s benzinskim motorima pomoću zakrilca :
|b diplomski rad /
|c Lovro Magaš ; [mentor Stjepan Bogdan].
|
246 |
1 |
|
|a Flaps-based Control of Multirotor-UAV Propelled by Internal Combustion Engines
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Magaš,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 31 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Automatika, šifra smjera: 46, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-16
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Cilj diplomskoga rada je bio stvoriti i upravljati višerotorskog letjelicom pomoću zakrilca unutar simulatora. Objašnjena je fizika krila dinamikom fluida i prikazan je matematički model bespilotne letjelice. Nakon toga je objašnjena implementacija modela unutar simulatora. Konačno, prikazani su rezultati upravljanja letjelice. Rezultati su zadovoljavajući i ukazuju na solidan model upravljanja.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The goal of the thesis was to create and regulate a flaps-based control of a multirotor-UAV simulation. It explains the physics behind wing dynamics and the mathematical model of the UAV followed by a detailed explanation of the simulation implementation. Finally, the acquired results are shown. The results indicate a fairly good regulation model.
|
653 |
|
1 |
|a Multirotorska letjelica
|a PID regulacija
|a krilo
|a simulacija
|
653 |
|
1 |
|a Quadcopter
|a PID regulation
|a wing
|a simulation
|
700 |
1 |
|
|a Bogdan, Stjepan
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 49321
|d 49321
|