Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja

Sažetak na hrvatskom: U radu je opisana izrada računalne igre utrkivanja Racerly, za operacijski sustav Windows koristeći Unity pokretač igara. Igra sadrži polurealan model vožnje, koji je zabavan za igru, ali zahtjeva i određenu vještinu igrača. Izrađeno je dvanaest vozila, koja su grupirana u tri...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48822/Similar
Glavni autor: Jagar, Nino (-)
Ostali autori: Đerek, Ante (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, N. Jagar, 2016.
Predmet:

APA stil citiranja

Jagar, N., & Đerek, A. (2016). Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja: Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja : diplomski rad. Zagreb: N. Jagar.

Chicago stil citiranja

Jagar, Nino, and Ante Đerek. Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja: Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja : diplomski rad. Zagreb: N. Jagar, 2016.

MLA stil citiranja

Jagar, Nino, and Ante Đerek. Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja: Primjena interaktivne 3D računalne grafike na izradu računalnih igara utrkivanja : diplomski rad. Zagreb: N. Jagar, 2016.