|
|
|
|
| LEADER |
03199na a2200229 4500 |
| 003 |
HR-ZaFER |
| 008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
| 035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5520
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|a Bognar, Luka
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Izrada relejnog sklopa za prekid punjenja baterije :
|b završni rad /
|c Luka Bognar ; [mentor Mario Vražić].
|
| 246 |
1 |
|
|a Development of reley switch for turning off battery charging
|i Naslov na engleskom:
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Bognar,
|c 2017.
|
| 300 |
|
|
|a 25 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
| 502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-09-12
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Električni bicikli postaju sve popularniji. Ekonomičan su način prijevoza koji čuva okoliš, idealni su za gradske gužve te imaju sve pogodnosti klasičnih bicikala uz minimalni tjelesni napor. Prvi patenti su zabilježeni još u 19. stoljeću, ali tek na samom kraju 20. stoljeća dobivaju na popularnosti. Prema podacima iz 2016. godine, u svijetu se svakodnevno koristi 210 milijuna električnih bicikala. Jedan od glavnih uzroka takve popularnosti je prelazak s olovnih baterija na litij-ionske. Litij-ionske baterije su lakše, brže se pune, traju dulje i imaju veću energetsku gustoću te omogućuju vozaču električnog bicikla da prijeđe veću udaljenost većom brzinom. Nedostatak litij-ionske baterije je što može biti vrlo opasna ako se ne poduzmu zaštitne mjere. Ne smije se previše isprazniti niti napuniti te se zbog toga mora nadzirati i održavati u granicama dozvoljenog napona. Potrebno je osmisliti BMS (Battery management system) te bateriju puniti pametnim punjačem koji sadrži relejni sklop za prekid punjenja baterija.
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Electric bicycles are becoming more popular. Being economical and environment saving type of transportation, electric bicycles are ideal for traffic congestions and offer all the benefits of traditional bicycles combined with minimal physical efforts. First patent date since 19th century, however they have started to get popular at the end of 20th century. According to data from 2016., in world there are 210 million electric bicycles being used every day. One of the main reasons for such popularity is shift from lead-acid batteries to lithium-ion ones. Lithium-ion batteries are lighter, faster to charge, have longer duration and show better energy density, which allow rider to go further and faster. Main disadvantage of lithium-ion battery is possible danger if not used correctly. It shouldn’t be discharged or charged too much thus it should be controlled and maintained within safety voltage range. It is necessary to conceive BMS (Battery management system) and charge the battery using smart charger which contains relay switch for battery charging turning off.
|
| 653 |
|
1 |
|a električni bicikl
|a litij-ion baterija
|a BMS
|a pametni punjač
|a relej
|a optički sprežnik
|
| 653 |
|
1 |
|a electric bicycle
|a lithium-ion battery
|a BMS
|a smart charger
|a relay
|a optocoupler
|
| 700 |
1 |
|
|a Vražić, Mario
|4 ths
|
| 942 |
|
|
|c Z
|
| 999 |
|
|
|c 48103
|d 48103
|