Razvoj mobilne aplikacije za podršku elektroničkom učenju uz korištenje načela računalnih igara

Sažetak na hrvatskom: Aplikacija izrađena u sklopu ovog završnog rada namijenjena je učenicima osnovne škole kao pomoć pri učeju zemljopisa, ali mogu je korisititi i ostali budući da je zbog elemenata gamifikacije koje sadrži u sebi vrlo zabavna i laka za korištenje. Aplikacija je napravljena kao sr...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:47889/Details
Glavni autor: Miliša, Tamara (-)
Ostali autori: Vranić, Mihaela (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, T. Miliša, 2018.
Predmet:
LEADER 03180na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5891 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Miliša, Tamara 
245 1 0 |a Razvoj mobilne aplikacije za podršku elektroničkom učenju uz korištenje načela računalnih igara :  |b završni rad /  |c Tamara Miliša ; [mentor Mihaela Vranić]. 
246 1 |a Development of a mobile application for electronic learning using the principles of computer games  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b T. Miliša,  |c 2018. 
300 |a 29 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2018-09-19 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Aplikacija izrađena u sklopu ovog završnog rada namijenjena je učenicima osnovne škole kao pomoć pri učeju zemljopisa, ali mogu je korisititi i ostali budući da je zbog elemenata gamifikacije koje sadrži u sebi vrlo zabavna i laka za korištenje. Aplikacija je napravljena kao sredstvo za e-učenje uz korištenje elemenata gamifikacije kako bi na što lakši i zabavniji način potakla svoje korisnike na njeno korištenje te ih na zanimljiv način zapravo natjerala da uče kroz igru. Aplikacija ima dio s učenjem i dio sa izazovom. Na dijelu sa učenjem korisnik se upoznaje s gradivom koje je pokriveno u jednom poglavlju, odnosno kategoriji, dok se na dijelu s izazovom savladano gradivo u dijelu s učenjem testira na način da psotoje 3 razine različitih težina pitanja, u svakoj razini postoje 4 pitanja na koja korisnik odgovara I kroz točne odgovore skuplja zvijezdice koje mu omogučuju daljni napredak u aplikaciji. Aplikacijom je demonstrirana uporaba gamifikacije u svrhu realiziranja aplikacije za e-učenje.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: Aplication developed as part of this finals is made for students of primary school to use for learning geography, but also can be used by anyone else since it has elements of gamification that make it very easy and fun to use. Aplication was made to be used for a tool for e-learning with use of gamification so it can in an easy and fun way engage its users to use it and it makes them learn in an interesting way through playing. Aplication has two parts: learning and challenge. The leraning part user is introduced to a part of curriculum that is included in one chapter, i.e. category, while on the challenge part the knowledge the user has gained in the learning part is tested in a way that he has 3 different levels each with 4 questions and he needs to answer them in order to gain stars which enable him further progress in aplication. This application demonstrates using gamification to help develop application for e-learning.  
653 1 |a gamifikacija  |a e-učenje  |a virtualne nagrade  |a iOS  |a swift  |a Rx  |a Xcode  |a MVVMP arhitektura 
653 1 |a gamification  |a e-learning  |a virtual prizes  |a iOS  |a swift  |a Rx  |a Xcode  |a MVVMP architecture 
700 1 |a Vranić, Mihaela  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 47889  |d 47889