Analiza karakteristika prometa igara u oblaku i evaluacija iskustvene kvalitete u bežičnoj lokalnoj mreži

Sažetak na hrvatskom: Cilj rada bio je proučiti utjecaj dodatnih paralelnih mrežnih tokova na iskustvenu kvalitetu korisnika pri korištenju igranja u oblaku na pokretnom uređaju. Provedeno je ispitivanje pri čemu je identificiran minimalan broj dodatnih mrežnih tokova pri kojem je iskustvena kvalite...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46548/Details
Glavni autor: Ilić, Vanja (-)
Ostali autori: Skorin-Kapov, Lea (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, V. Ilić, 2015.
Predmet:
LEADER 03211na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160705095026.0
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid2428 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Ilić, Vanja  |9 37325 
245 1 0 |a Analiza karakteristika prometa igara u oblaku i evaluacija iskustvene kvalitete u bežičnoj lokalnoj mreži :  |b diplomski rad /  |c Vanja Ilić ; [mentor Lea Skorin-Kapov]. 
246 1 |a Cloud Gaming Traffic Analysis and Quality of Experience Evaluation in a Wireless Local Area Network  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b V. Ilić,  |c 2015. 
300 |a 57 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-09-21 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Cilj rada bio je proučiti utjecaj dodatnih paralelnih mrežnih tokova na iskustvenu kvalitetu korisnika pri korištenju igranja u oblaku na pokretnom uređaju. Provedeno je ispitivanje pri čemu je identificiran minimalan broj dodatnih mrežnih tokova pri kojem je iskustvena kvaliteta toliko degradirana da korisnik odustaje od daljnje igre. U početnom dijelu rada obrađena je tema igranja u oblaku uz poseban osvrt na igranje na pokretnim uređajima. Opisan je program GamingAnywhere te njegova inačica za pokretne uređaje. Obrađena je i tema lokalne bežične mreže te su opisani mrežni protokoli koji se javljaju pri njenoj realizaciji. Pomoću alata Wireshark snimljen je i analiziran mrežni promet te je na temelju toga definiran matematički model prometa na osnovu međudolaznih vremena i veličine paketa. Opisan je alat za generiranje prometa D-ITG i modificiran je njegov izvorni kod da bi se ostvario snimljeni model prometa te je uspoređen s izvornim prometom.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: The goal of the thesis was to study the impact of parallel network flows on the user’s quality of experience (QoE) in a mobile cloud gaming environment. A study was conducted to identify the minimum number of additional network flows in which the QoE is so degraded the user ceases to continue playing. In the initial part of the paper the subject of cloud gaming is discussed with a special emphasis on mobile cloud gaming. GamingAnywhere application is described with particular reference to the version for mobile devices. The subject of wireless local area networks is discussed and network protocols that are used in its implementation. Using the tool Wireshark network traffic is captured and analyzed. Based on the analysis a mathematical model of interarrival time and packet size is created. D-ITG, a tool used for generating network traffic is described and its source code is modified to fit the mathematical model of the original traffic. The original and the generated network traffic are then compared.  
653 1 |a igranje u oblaku, pokretljivost, GamingAnywhere, analiza prometa, WLAN 
653 1 |a cloud gaming, mobility, GamingAnywhere, network traffic analysis, WLAN 
700 1 |a Skorin-Kapov, Lea  |4 ths  |9 30756 
942 |c Y  |2 udc 
999 |c 46548  |d 46548