|
|
|
|
| LEADER |
03377na a2200241 4500 |
| 003 |
HR-ZaFER |
| 005 |
20160621151222.0 |
| 008 |
160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
| 035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid2363
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|a Dragozet, Zvonimir
|9 37257
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android :
|b diplomski rad /
|c Zvonimir Dragozet ; [mentor Lea Skorin-Kapov].
|
| 246 |
1 |
|
|a Implementation of an Android-based dynamic client interface for cloud gaming
|i Naslov na engleskom:
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb,
|b Z. Dragozet,
|c 2015.
|
| 300 |
|
|
|a 50 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
| 502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-07-06
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Igre u oblaku (engl. Cloud gaming) su vrsta Internetske usluge koja je nastala kao spoj koncepata računarstva u oblaku (engl. Cloud computing) i mrežnih igara. Ona omogućuje korisnicima udaljeno igranje u oblaku, neovisno o vrsti uređaja preko kojih korisnik pristupa usluzi. GamingAnywhere je platforma otvorenog koda koja omogućuje razvijateljima igara, pružateljima usluga u oblaku i znanstvenicima postavljanje i evaluaciju testnog okruženja igara u oblaku. Zadatak ovog rada je proučiti postojeću implementaciju klijentske aplikacije GamingAnywhere sustava za strujanje igara na pokretne uređaje s fokusom na korisničko sučelje. Potrebno je proučiti postojeću strukturu za definiranje korisničkih sučelja te kreirati set kontrola za igre iz dva različita žanra igara. Dodatno, bilo je potrebno modificirati postojeću implementaciju kako bi se ugradio sustav za dinamičku izgradnju korisničkog sučelja. Dani sustav omogućava korisniku da sam definira komponente svog korisničkog sučelja. Kao krajnji cilj, izvršena je studija kvalitete iskustva korisnika s fokusom na uporabljivost klijentskog sučelja.
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Cloud gaming is type of Internet service that as created as joined concept of cloud computing and network games. It allows users to remotely play in the cloud, regardless of the type of device through which the user accesses the service. GamingAnywhere is an open-source platform that allows game developers, service providers in the cloud and scientists set up and evaluation of the sandbox games in the cloud. The task of this paper is to study the implementation of existing client applications GamingAnywhere system for streaming games on mobile devices, with a focus on the user interface. It is necessary to study the existing structure for defining user interfaces and create a set of controls for the game from two different genres of games. Further, it was necessary to modify the existing implementation in order to incorporate a system for the construction of a dynamic user interface. This system allows the user to define the components of your user interface. As a final goal, there is a study of the quality of user experience with a focus on usability of client interfaces.
|
| 653 |
|
1 |
|a Računalni oblak
|a GamingAnywhere: Igranje u pokretu
|
| 653 |
|
1 |
|a Cloud Computing
|a GamingAnywhere
|a Mobile gaming
|
| 700 |
1 |
|
|a Skorin-Kapov, Lea
|4 ths
|9 30756
|
| 942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
| 999 |
|
|
|c 46054
|d 46054
|