Proceduralno generiranje grafičkih objekata

Sažetak na hrvatskom: Kroz rad opisane su i obrađene neke osnovne metode proceduralnog generiranja grafičkih objekata. Implementirane su metode potpunog generiranja sadržaja kroz kod, generiranja dvodimenzionalnog i trodimenzionalnog sadržaja korištenjem evolucijskih algoritama, te sinteza modela iz...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45649/Details
Glavni autor: Vrljičak, Marko (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Vrljičak, 2014.
Predmet:
LEADER 02344na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012024.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1740 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Vrljičak, Marko  |9 35403 
245 |a Proceduralno generiranje grafičkih objekata :  |b diplomski rad /  |c Marko Vrljičak ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Procedural generation of graphical objects  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Vrljičak,  |c 2014. 
300 |a 35 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-03 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Kroz rad opisane su i obrađene neke osnovne metode proceduralnog generiranja grafičkih objekata. Implementirane su metode potpunog generiranja sadržaja kroz kod, generiranja dvodimenzionalnog i trodimenzionalnog sadržaja korištenjem evolucijskih algoritama, te sinteza modela iz raznih predložaka. Opisane su razne varijacije tih metoda te neke srodne metode, a za svaku implementaciju opisane su prednosti i mane. Napravljena je usporedba u brzini dobivanja sadržaja između genetskog algoritma i vokseliziranja objekata za potrebe stvaranja trodimenzionalnih objekata. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Various methods used in procedural generation of graphical objects were described and used through the work. The implementation includes methods used for generating content entirely through code, generating content using evolutionary algorithms in two and three dimensions and model synthesis from various templates. Some variations of these methods and similar methods have also been described, including a list of advantages and disadvantages for every part of the implementation. A comparison in performance between the genetic algorithm and the process of object voxelization for the purposes of creating three dimensional content was made. 
653 1 |a računalna grafika  |a proceduralno generiranje  |a genetski algoritam  |a voksel  |a sinteza modela 
653 1 |a computer graphics  |a procedural generation  |a genetic algorithm  |a voxel  |a model synthesis 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths  |9 9548 
942 |c Y  |2 udc 
999 |c 45649  |d 45649