Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama

Sažetak na hrvatskom: Ovaj završni rad se fokusira na internetski marketing i njegova dva glavna dijela – marketing zasnovan na društvenim mrežama i marketing zasnovan na internetskim tražilicama. Nakon teoretske pregleda definicija ključnih indikatora i kratkog pregleda sportske industrije, indikat...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45197/Details
Glavni autor: Sršan, Marko (-)
Ostali autori: Podobnik, Vedran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Sršan, 2014.
Predmet:
LEADER 02275na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012011.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 en d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1235 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Sršan, Marko  |9 35745 
245 |a Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama :  |b završni rad /  |c Marko Sršan ; [mentor Vedran Podobnik]. 
246 1 |a Analiza ključnih indikatora marketinga na ruštvenim mrežama  |i Naslov na hrvatskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Sršan,  |c 2014. 
300 |a 78 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 42, datum predaje: 2014-06-13, datum završetka: 2014-09-09 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj završni rad se fokusira na internetski marketing i njegova dva glavna dijela – marketing zasnovan na društvenim mrežama i marketing zasnovan na internetskim tražilicama. Nakon teoretske pregleda definicija ključnih indikatora i kratkog pregleda sportske industrije, indikatori su primjenjeni na vodeće klubove Engleske Premier Lige. Na kraju, izrađen je model Engleske Premier Lige te su statistički testovi napravljeni kako bi se vidjelo koji je indicator najviše ovisan o stvarnim događajima pojedinog kluba. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis focuses on Internet marketing and its two main parts – social media marketing and search marketing. After the theoretical definition of key performance indicators and a brief overview of the sports industry, the indicators were applied on the leading English Premier League brands. Lastly, English Premier League model was made and statistical tests were conducted in order to see which indicator was influenced the most by the real life events of the brands.  
653 1 |a Internetski marketing  |a Internet tražilice  |a društvene mreže  |a Facebook  |a Google Trends  |a ključni indikatori  |a Engleska Premier liga 
653 1 |a Social Media Marketing  |a Search marketing  |a Internet marketing  |a Facebook  |a Google Trends  |a Key Performance Indicators  |a English Premier League brands 
700 1 |a Podobnik, Vedran  |4 ths  |9 32418 
942 |c Z  |2 udc 
999 |c 45197  |d 45197