|
|
|
|
LEADER |
02005cam a2200541 i 4500 |
001 |
ZAG01000607194 |
003 |
HR-ZaZAG |
005 |
20180219123724.0 |
008 |
040916s2004 ci a 001 0 hrv |
020 |
|
|
|a 9532009809
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaZAG)000607194
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|d HR-ZaUFS
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|h fre
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 37
|2 MRF 2011.
|
080 |
|
|
|a 37.02
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Barth, Britt-Mari
|
245 |
1 |
0 |
|a Razumjeti što djeca razumiju :
|b struktura znanja i njegovo oblikovanje : problemi prijenosa znanja /
|c Britt-Mari Barth ; [ilustracije Marc Chalvin ; prevela Andrea Beata Jelić ; ulomak pjesme Victora Hugoa, Sloboda, jednakost, bratstvo preveo Mate Maras].
|
250 |
|
|
|a [1. izd.].
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Profil International,
|c 2004.
|
300 |
|
|
|a 160 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm.
|
490 |
0 |
|
|a Profil akademija
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: Le savoir en construction.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 151-157.
|
504 |
|
|
|a Kazalo.
|
505 |
8 |
|
|a Str. 9: Predgovor / Jean-Marie de Ketele.
|
653 |
|
0 |
|a Znanje
|
653 |
|
0 |
|a Prijenos znanja
|
653 |
|
0 |
|a Razumijevanje
|
653 |
|
0 |
|a Razumijevanje
|a Nastava
|
653 |
|
0 |
|a Konceptualizacija
|
653 |
|
0 |
|a Didaktika
|
653 |
|
0 |
|a Kulturna psihologija
|
653 |
|
0 |
|a Posredovanje
|
653 |
|
0 |
|a Medijacija
|
653 |
|
0 |
|a Učenje
|
653 |
|
0 |
|a Motivacija
|
653 |
|
0 |
|a Smisao
|a Učenici
|
700 |
1 |
|
|a Chalvin, Marc
|4 ill
|
700 |
1 |
|
|a Jelić, Andrea-Beata
|4 trl
|
700 |
1 |
|
|a Maras, Mate
|4 trl
|
760 |
1 |
8 |
|t Profil akademija
|w uf.(HR-ZaZAG)000607193
|
998 |
|
|
|m student2015
|
LKR |
|
|
|a UP
|b 000607193
|l ZAG01
|m Razumjeti što djeca razumiju : struktura znanja i njegovo oblikovanje : problemi prijenosa znanja
|n Profil akademija
|r 7600
|
OWN |
|
|
|a UF
|
PLK |
|
|
|a UP
|l ZAG01
|b 000607193
|m Razumjeti što djeca razumiju : struktura znanja i njegovo oblikovanje : problemi prijenosa znanja
|n Nakladnička cjelina: Profil akademija
|