• Čemu služi lektira? Stavovi učitelja o ulozi lektirnih djela u nastavi hrvatskoga jezika = Teachers' attitude about the functions of mandatory reading in Croatian language classes
• Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći? = School refusal in the child - how can we help?
• Educiranost roditelja o zaštiti djece na internetu = What the parents know about internet safety?
• Geografski aspekt nastave prirode i društva - klasifikacija sadržaja = Geographical aspect of science and society teaching - contents classification
• Motoričko učenje u predškolskoj dobi = Motor learning in preschool age
• Načini očuvanja vokalnog zdravlja odgojno-obrazovnih djelatnika
• Online suradnja s obiteljima = Online collaboration with families
• Prava djece u obiteljskom i odgojno-obrazovnom komtekstu = Children's rights in the family and educational context
• Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata = Differences in the perception of play between primary school teachers and university students
• Razvoj leksičko-semantičkog sloja govora djece rane i predškolske dobi = The development of lexical and semanic level of speech in early and preschool-aged children
• Samoprocjena uspješnosti odgojitelja u ostvarivanju različitih oblika suradnje s obiteljima = Sefl-evaluation of teacher's success in accomplishing different model of cooperation with families
• V-dijagrami u matematičkom obrazovanju = V-diagrams in mathematical education
Contemporary challenges to educational theory and practice
LEADER | 08620cam a2201129 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | ZAG01000605420 | ||
003 | HR-ZaZAG | ||
005 | 20151116124122.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 140506s2014 ci d 100 0 hrv | ||
020 | |a 9789537210724 | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)000877253 | ||
035 | |a (HR-ZaZAG)000605420 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |d HR-ZaUFS |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |a eng | |
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 37 |2 MRF 2011. | ||
111 | 2 | |a Dani Mate Demarina |n (14 ; |d 2014 ; |c Topusko) | |
245 | 1 | 0 | |a Contemporary challenges to educational theory and practice = |b Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. / |c [the international scientific and professional symposium] 14th Mate Demarin Days = Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina ; edited by, uredili Ivan Prskalo, Anka Jurčević Lozančić, Zdenko Braičić. |
260 | |a Zagreb : |b Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, |c 2014. | ||
300 | |a 376 str. : |b graf. prikazi ; |c 25 cm. | ||
500 | |a Zastupljeni autori: Ana Armano Linta, Sanja Basta, Snježana Zuber, Edita Borić, Maja Runje, Marta Dedaj, Tanja Panić, Milica Đuroska, Ivana Paula Gortan-Carlin, Mirjam Cesar, Ivana Guša, Irena Ivaštanin, Ružica Jurčević, Irena Klasnić, Andreja Kljajič, Matjaž Duh, Jasna Kudek Mirošević, Ana Kušan, Marina Novak, Tea Pavičić, Jelena Šurić, Katarina Rengel, Maja Bungić, Kristina Riman, Edita Rogulj, Maja Ružić, Andrea Debeljuh, Ranko Rajović, Vlado Simeunović, Sanja Milić, Draženka Skupnjak, Jasna Šulentić Begić, Amir Begić, Zlata Tomljenović, Jozef Zentko, Dana Blahútová, Miriam Uhrínová, Jozef Macko. | ||
500 | |a Radovi na hrv. i na engl. jeziku. | ||
504 | |a Bibliografija uz svako poglavlje. | ||
504 | |a Summaries ; Sažeci. | ||
505 | 8 | |a Str. 9-10: Preface ; Predgovor / Anka Jurčević Lozančić. | |
653 | 0 | |a Obrazovanje |a Zbornik | |
653 | 0 | |a Učitelji |a Učenici | |
653 | 0 | |a Obitelj |a Odgojitelji | |
653 | 0 | |a Roditelji |a Djeca | |
653 | 0 | |a Predškolski odgoj | |
653 | 0 | |a Motoričko učenje |a Predškolska dob | |
653 | 0 | |a Odgojno-obrazovni proces | |
653 | 0 | |a Učenici |a Mediji | |
653 | 0 | |a Obitelj |a Vrtići | |
653 | 0 | |a Poučavanje | |
653 | 0 | |a Učitelji |a Studenti | |
653 | 0 | |a Online suradnja |a Obitelj | |
653 | 0 | |a Nastava glazbene kulture | |
653 | 0 | |a Nastava prirode i društva | |
700 | 1 | |a Prskalo, Ivan |4 edt | |
700 | 1 | |a Jurčević-Lozančić, Anka |4 edt | |
700 | 1 | |a Braičić, Zdenko |4 edt | |
700 | 1 | |a Armano Linta, Ana |4 aut | |
700 | 1 | |a Basta, Sanja |4 aut | |
700 | 1 | |a Zuber, Snježana |4 aut | |
700 | 1 | |a Borić, Edita |4 aut | |
700 | 1 | |a Runje, Maja, |c profesorica engleskog jezika |4 aut | |
700 | 1 | |a Dedaj, Marta |4 aut | |
700 | 1 | |a Panić, Tanja |4 aut | |
700 | 1 | |a Đuroska, Milica |4 aut | |
700 | 1 | |a Gortan-Carlin, Ivana Paula |4 aut | |
700 | 1 | |a Cesar, Mirjam |4 aut | |
700 | 1 | |a Guša, Ivana |4 aut | |
700 | 1 | |a Ivaštanin, Irena |4 aut | |
700 | 1 | |a Jurčević, Ružica |4 aut | |
700 | 1 | |a Klasnić, Irena |4 aut | |
700 | 1 | |a Kljajič, Andreja |4 aut | |
700 | 1 | |a Duh, Matjaž |4 aut | |
700 | 1 | |a Kudek Mirošević, Jasna |4 aut | |
700 | 1 | |a Kušan, Ana |4 aut | |
700 | 1 | |a Novak, Marina, |c muzikologinja |4 aut | |
700 | 1 | |a Pavičić Zajec, Tea |4 aut | |
700 | 1 | |a Bistrović, Jelena |4 aut | |
700 | 1 | |a Bogatić, Katarina |4 aut | |
700 | 1 | |a Bungić, Maja |4 aut | |
700 | 1 | |a Riman, Marija |4 aut | |
700 | 1 | |a Rogulj, Edita |4 aut | |
700 | 1 | |a Ružić, Maja, |c informatičar |4 aut | |
700 | 1 | |a Debeljuh, Andrea |4 aut | |
700 | 1 | |a Rajović, Ranko |4 aut | |
700 | 1 | |a Simeunović, Vlado |4 aut | |
700 | 1 | |a Milić, Sanja, |c pedagoginja |4 aut | |
700 | 1 | |a Skupnjak, Draženka |4 aut | |
700 | 1 | |a Šulentić Begić, Jasna |4 aut | |
700 | 1 | |a Begić, Amir |4 aut | |
700 | 1 | |a Tomljenović, Zlata |4 aut | |
700 | 1 | |a Zentko, Jozef |4 aut | |
700 | 1 | |a Blahútová, Dana |4 aut | |
700 | 1 | |a Uhrinová, Miriam |4 aut | |
700 | 1 | |a Macko, Jozef |4 aut | |
998 | |m student2015 | ||
OWN | |a UF | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605448 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Prava djece u obiteljskom i odgojno-obrazovnom komtekstu = Children's rights in the family and educational context | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605470 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći? = School refusal in the child - how can we help? | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605491 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Online suradnja s obiteljima = Online collaboration with families | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605502 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Razvoj leksičko-semantičkog sloja govora djece rane i predškolske dobi = The development of lexical and semanic level of speech in early and preschool-aged children | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605447 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Čemu služi lektira? Stavovi učitelja o ulozi lektirnih djela u nastavi hrvatskoga jezika = Teachers' attitude about the functions of mandatory reading in Croatian language classes | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605432 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Načini očuvanja vokalnog zdravlja odgojno-obrazovnih djelatnika | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605434 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Geografski aspekt nastave prirode i društva - klasifikacija sadržaja = Geographical aspect of science and society teaching - contents classification | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605437 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Educiranost roditelja o zaštiti djece na internetu = What the parents know about internet safety? | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605439 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Razlike u promišljanju o igri između učitelja i studenata = Differences in the perception of play between primary school teachers and university students | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605442 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n V-dijagrami u matematičkom obrazovanju = V-diagrams in mathematical education | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605444 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Motoričko učenje u predškolskoj dobi = Motor learning in preschool age | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000605477 |m U: Contemporary challenges to educational theory and practice = Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja : book of proceedings : Topusko, Croatia, May 29th and 30th, 2014 = 29.-30. svibnja 2014. |n Samoprocjena uspješnosti odgojitelja u ostvarivanju različitih oblika suradnje s obiteljima = Sefl-evaluation of teacher's success in accomplishing different model of cooperation with families |