Teachers" Perceived Barriers to Implementation of Physical Education

This study investigated the perception of Physical Education (PE) teachers on barriers to implementation of PE pro[1]gramme in terms of the administration of PE programme, and the provision of non-human resources. A total of 248 PE[1]major teachers were surveyed using questionnaires which were maile...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163411
Matična publikacija: Collegium antropologicum (Online)
45 (2021), 3 ; str. 191-200
Glavni autori: Wee, Eng Hoe (Author), Cheng, Wei Fong, Chin, Ngien Siong
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Online pristup: https://doi.org/10.5671/ca.45.3.2
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.5671/ca.45.3.2
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka