Teachers" Perceived Barriers to Implementation of Physical Education
This study investigated the perception of Physical Education (PE) teachers on barriers to implementation of PE pro[1]gramme in terms of the administration of PE programme, and the provision of non-human resources. A total of 248 PE[1]major teachers were surveyed using questionnaires which were maile...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163411 |
---|---|
Matična publikacija: |
Collegium antropologicum (Online) 45 (2021), 3 ; str. 191-200 |
Glavni autori: | Wee, Eng Hoe (Author), Cheng, Wei Fong, Chin, Ngien Siong |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.5671/ca.45.3.2 Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.5671/ca.45.3.2Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka