Medijacijski učinak samoefikasnosti u odnosu između znanja nastavnika o homoseksualnosti i pružanja podrške homoseksualnim učenicima
Cilj je istraživanja bio ispitati znanje srednjoškolskih nastavnika o homoseksualnoj orijentaciji te istražiti u kakvome su odnosu znanje, samoefikasnost u radu s homoseksualnim učenicima i čestina uključivanja u podržavajuća ponašanja. Ispitivanje je provedeno online, a sudjelovalo je 267 srednjošk...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163280 |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme (Online) 30 (2021), 2 ; str. 185-204 |
Glavni autori: | Pađen, Helena (Author), Huić, Aleksandra |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31820/pt.30.2.2 Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka |