Advertising-based revenue model in digital media market

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001156193/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
33 (2020), 2 ; str. 547-559
Glavni autor: Bekh, Alona (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01005naa a2200301 i 4500
001 NSK01001156193
003 HR-ZaNSK
005 20221202203012.0
007 ta
008 221202s2020 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001156193 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Bekh, Alona  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 0 |a Advertising-based revenue model in digital media market /  |c Alona Bekh. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 17 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Digitalni mediji  |a Model prihoda  |a Online oglašavanje  |a Oglašivačka kampanja  |a Oglašivačka mreža 
700 1 |4 aut 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 33 (2020), 2 ; str. 547-559  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014016 
981 |b B07/20 
998 |b sapo2212 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/248846  |y Elektronička verzija članka