Empirical study of the effectiveness of unconventional theatre marketing activities targeting generation Y

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001156008/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
33 (2020), 2 ; str. 421-434
Glavni autori: Buljubašić, Iva (Author), Mijoč, Josipa, Jobst, Ivana
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01130naa a2200313 i 4500
001 NSK01001156008
003 HR-ZaNSK
005 20221201171511.0
007 ta
008 221201s2020 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001156008 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 2011 
080 1 |a 316  |2 2011 
100 1 |a Buljubašić, Iva  |4 aut 
245 1 0 |a Empirical study of the effectiveness of unconventional theatre marketing activities targeting generation Y /  |c Iva Buljubašić, Josipa Mijoč, Ivana Jobst. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografska bilješka na kraju teksta ; bibliografija: 48 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Marketing u kulturi  |a Nekonvencionalni marketing  |a Faktorska analiza  |a Generacija Y  |a Kazalište 
700 1 |a Mijoč, Josipa  |4 aut 
700 1 |a Jobst, Ivana  |4 aut 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 33 (2020), 2 ; str. 421-434  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014016 
981 |b B07/20 
998 |b sapo2212 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/248835  |y Elektronička verzija članka