Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001152863/Details
Matična publikacija: Zbornik Veleučilišta u Rijeci
8 (20), 1 ; str. 77-101
Glavni autor: Mušanović, Jelena (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01204naa a2200313 i 4500
001 NSK01001152863
003 HR-ZaNSK
005 20221031170759.0
007 ta
008 221031s2020 ci d | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001152863 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
080 1 |a 311  |2 2011 
100 1 |a Mušanović, Jelena  |4 aut 
245 1 0 |a Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista /  |c Jelena Mušanović. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: str. 96-100. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Turističke destinacije  |a Zadovoljstvo turista  |a Društveni mediji  |a Statistička analiza 
776 0 |a Mušanović, Jelena  |t Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista  |w nsk.(HR-ZaNSK)001116247 
773 0 |t Zbornik Veleučilišta u Rijeci  |x 1848-1299  |g 8 (20), 1 ; str. 77-101  |w nsk.(HR-ZaNSK)000770480 
981 |b B05/20 
998 |b sapo2210 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/240127  |y Elektronička verzija članka