Sustainability, market conditions and outreach

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001149139/Details
Matična publikacija: Ekonomska istraživanja
32 (2019), issue 1=part 3 ; str. 2122-2137
Glavni autori: Ullah, Ikram (Author), Idrees Khawaja, Muhammad, Iqbal, Nasir
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01159naa a2200289 i 4500
001 NSK01001149139
003 HR-ZaNSK
005 20220923145417.0
007 ta
008 220923s2019 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001149139 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 336  |2 2011 
100 1 |a Ullah, Ikram  |4 aut 
245 1 0 |a Sustainability, market conditions and outreach :  |b the vicious misconception of the win-win proposition in the microfinance industry /  |c Ikram Ullah, Muhammad Idrees Khawaja, Nasir Iqbal. 
300 |b Graf. prikazi. 
500 |a Bilješke na kraju teksta. 
504 |a Bibliografija i elektroničkiib izvori: str. 2136-2137. 
653 0 |a Mikrofinancijske institucije  |a Održivost  |a Tržišna struktura  |a Blagostanje i siromaštvo 
700 1 |a Idrees Khawaja, Muhammad  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Iqbal, Nasir  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Ekonomska istraživanja  |x 1331-677X  |g 32 (2019), issue 1=part 3 ; str. 2122-2137  |w nsk.(HR-ZaNSK)000221202 
981 |b B18/19 
998 |b sapo2209 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/229531  |y Elektronička verzija članka