Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi
Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128795 |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik (Online) 69 (2020), 2 ; str. 533-552 |
Glavni autor: | Kunac, Sani (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8 Školski vjesnik (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8Školski vjesnik (Online)
Hrčak