Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi

Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno­...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128795
Matična publikacija: Školski vjesnik (Online)
69 (2020), 2 ; str. 533-552
Glavni autor: Kunac, Sani (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
Školski vjesnik (Online)
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
Školski vjesnik (Online)
Hrčak