Effect of core competence and brand personality of short video websites on user loyalty

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001127675/Details
Matična publikacija: Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
26 (2019), 6 ; str. 1771-1776
Glavni autori: Cui, Wei (Author), Liao, Kai, Liu, Zi-yang
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01008naa a2200289 i 4500
001 NSK01001127675
003 HR-ZaNSK
005 20220214101337.0
007 ta
008 220214s2019 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001127675 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Cui, Wei  |4 aut 
245 1 0 |a Effect of core competence and brand personality of short video websites on user loyalty /  |c Wei Cui, Kai Liao, Zi-yang Liu. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 33 jed. 
653 0 |a Robne marke  |a Konkurentnost  |a Web site  |a Mrežno mjesto  |a Lojalnost korisnika 
700 1 |a Liao, Kai  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Liu, Zi-yang  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)  |x 1330-3651  |g 26 (2019), 6 ; str. 1771-1776  |w nsk.(HR-ZaNSK)000084915 
981 |b B11/19 
998 |b rpeo2202 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/228527  |y Elektronička verzija članka