The impact of dining atmospherics and perceived food quality on customers' re-patronage intention in fast casual restaurants

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001127072/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
25 (2019), 1 ; str. 95-119
Glavni autori: Mathur, Tanuj (Author), Gupta, Anviti
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01053naa a2200277 i 4500
001 NSK01001127072
003 HR-ZaNSK
005 20220209090548.0
007 ta
008 220209s2019 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001127072 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 640.4  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Mathur, Tanuj  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 4 |a The impact of dining atmospherics and perceived food quality on customers' re-patronage intention in fast casual restaurants /  |c Tanuj Mathur, Anviti Gupta. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: str. 115-119. 
653 0 |a Restorani  |a Ugođaj  |a Kvaliteta usluge  |a Kvaliteta hrane  |a Ponašanje potrošača  |a Percipirana vrijednost 
700 1 |a Gupta, Anviti  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 25 (2019), 1 ; str. 95-119  |w nsk.(HR-ZaNSK)000168490 
981 |b B11/19 
998 |b migo2202 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/218688  |y Elektronička verzija članka