Scarcity as a desirable attribute of luxury fashion brands in millennial marketing

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001117982/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
31 (2019), 2 ; str. 153-170
Glavni autori: De la Ballina, Javier F. (Author), De la Ballina, Isabel
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01252naa a2200313 i 4500
001 NSK01001117982
003 HR-ZaNSK
005 20220907084642.0
007 ta
008 211110s2019 ci ad | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001117982 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a 316  |2 2011 
100 1 |a De la Ballina, Javier F.  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 0 |a Scarcity as a desirable attribute of luxury fashion brands in millennial marketing =  |b Nestašica kao poželjna karakteristika luksuznih marki u marketingu usmjerenom milenijalcima /  |c Javier F. de la Ballina, Isabel de la Ballina. 
246 3 1 |a Nestašica kao poželjna karakteristika luksuznih marki u marketingu usmjerenom milenijalcima 
300 |b Ilustr., graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 72 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Luksuzne marke  |a Marketing  |a Milenijalci  |a Eksperimentalni dizajn 
700 1 |a De la Ballina, Isabel  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 31 (2019), 2 ; str. 153-170  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B08/19 
998 |b migo2111 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/231882  |y Elektronička verzija članka