Bibliometric analysis of social entrepreneurship in gastronomy tourism

The definition of "entrepreneurship" briefly stands for setting up a new business by taking financial and other risks to gain profits. Phenomenon of “social entrepreneurship” has emerged as a follow up concept of entrepreneurship, as a critical issue in the context of both improvement and...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001116204
Matična publikacija: Tourism (Zagreb. Online)
68 (2020), 1 ; str. 58-67
Glavni autori: Celebi, Duygu (Author), Pirnar, Ige, Eris, Engin Deniz
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.37741/t.68.1.5
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.37741/t.68.1.5
Hrčak