The effect of sensation seeking on holiday preference
Tourists’ holiday preferences may change with changing consumption habits and various impulses, such as sensation seeking and change seeking. Therefore, this study aims to determine the effect of domestic tourists' sensation seeking on their holiday preferences according to their level of chang...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001116201 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tourism (Zagreb. Online) 68 (2020), 1 ; str. 100-111 |
Glavni autori: | Yıldırım, Oya (Author), Cakıcı, Abdul Celıl |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.37741/t.68.1.8 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.37741/t.68.1.8Hrčak