The effect of knowledge sharing using customer relationship management systems in manufacturing companies

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001112520/Details
Matična publikacija: Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
26 (2019), 1 ; str. 1-6
Glavni autori: Patalas-Maliszewska, Justyna (Author), Kłos, Sławomir
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01022naa a2200289 i 4500
001 NSK01001112520
003 HR-ZaNSK
005 20210921095508.0
007 ta
008 210921s2019 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001112520 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 62  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Patalas-Maliszewska, Justyna  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 4 |a The effect of knowledge sharing using customer relationship management systems in manufacturing companies /  |c Justyna Patalas-Maliszewska, Sławomir Kłos. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 22 jed. 
653 0 |a Dijeljenje znanja  |a Novi proizvodi  |a Proizvodna poduzeća 
653 5 |a Poljska 
700 1 |a Kłos, Sławomir  |4 aut 
773 0 |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)  |x 1330-3651  |g 26 (2019), 1 ; str. 1-6  |w nsk.(HR-ZaNSK)000084915 
981 |b B06/19 
998 |b rpeo2109 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/217079  |y Elektronička verzija članka