|
|
|
|
LEADER |
01030naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01001112220 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210916135221.0 |
007 |
ta |
008 |
210916s2019 ci | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001112220
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 7.0
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 14
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Söder, Hans-Peter
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
245 |
1 |
0 |
|a Pain is good :
|b Warburg's and Heidegger's iconological struggle against technological modernity /
|c Hans-Peter Söder.
|
500 |
|
|
|a 12. međunarodni znanstveni skup ikonografskih studija "Ikonografija boli", Rijeka, 31.5.-1.6.2018.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke na kraju teksta.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Muzeologija
|a Ikonologija
|a Bol
|
653 |
|
1 |
|a Heidegger, Martin
|a Warburg, Aby
|a Spengler, Oswald
|a Malraux, André
|
773 |
0 |
|
|t Ikon (Rijeka)
|x 1846-8551
|g 12 (2019) ; str. 211-215
|w nsk.(HR-ZaNSK)000664522
|
981 |
|
|
|b B06/19
|
998 |
|
|
|b migo2109
|