|
|
|
|
LEADER |
01003naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001099743 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210505090341.0 |
007 |
ta |
008 |
210503s2018 ci 100 0 hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001099743
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Mifka-Profozić, Nadja
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Podučavanje temeljem zadataka kao odgovor na izazove modernoga društva /
|c Nadja Mifka Profozić, Maja Balić.
|
500 |
|
|
|a Znanstveno-stručni skup Stoljeća zadarskoga školstva, Zadar, 21. do 23. studenoga 2013.
|
504 |
|
|
|a Biblografija: 109-111 str.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Učenička samostalnost
|a Interakcija
|a Podučavanje temeljem zadataka
|a Motivacija
|
700 |
1 |
|
|a Balić Motušić, Maja
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Od glagoljaške tradicije do suvremene škole
|z 9789533311791
|g str. 99-112
|w nsk.(HR-ZaNSK)000998334
|
981 |
|
|
|b B11/18
|
998 |
|
|
|a vkro2105
|