|
|
|
|
LEADER |
01359nam a2200373 i 4500 |
001 |
NSK01001095531 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210520105912.0 |
007 |
ta |
008 |
210325s2020 ci ad m 000 0dhrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001095531
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 791.01
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 791.21.036.2(44)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (44)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Dunat, Silvana
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Konceptualna metafora „film je biće“ u filmovima francuskog impresionizma :
|b doktorski rad /
|c Silvana Dunat ; mentorica Saša Vojković, komentor Mario Vrbančić.
|
260 |
|
|
|a Zadar,
|c 2020.
|
300 |
|
|
|a IV, 247 listova :
|b ilustr., graf. prikaz ;
|c 30 cm.
|
500 |
|
|
|a Bilješke uz tekst.
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zadru, 2020.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 229-242 i uz tekst; bibliografske bilješke uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
650 |
|
7 |
|a Teorija filma
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Semiotika filma
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Impresionizam (umjetnost)
|x Francuski film
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Vojković, Saša
|4 ths
|
700 |
1 |
|
|a Vrbančić, Mario
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Sveučilište (Zadar)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m kpoo2103
|c agno2105
|
856 |
4 |
1 |
|u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:939292
|