|
|
|
|
LEADER |
01566naa a2200373 i 4500 |
001 |
NSK01001090659 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220201172928.0 |
007 |
ta |
008 |
210215s2018 ci d | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001090659
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 32
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Yang, Xiaoping
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
245 |
1 |
0 |
|a Promoting equitable quality of early childhood education in rural and urban China :
|b a case study of rural-urban continuum model /
|c Xiaoping Yang, Aixiang Shen, Yumei Han, Dandan Cao.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
500 |
|
|
|a 69. svjetska konferencija OMEP-a "Early Childhood Relationships : The Foundation for a Sustainable Future".
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: str. 279-281
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
505 |
8 |
|
|a Sadrži i: bilješka uz tekst.
|
653 |
|
0 |
|a Obrazovno partnerstvo
|a Ruralno obrazovanje
|a Urbano obrazovanje
|a Nejednakost
|a Kakvoća
|a Pravednost
|a Učitelji
|a Komunistička vlast
|a Intervencija
|a Usporedba i analiza
|
653 |
|
5 |
|a Kina
|
653 |
|
6 |
|a Prikaz slučaja
|
700 |
1 |
|
|a Shen, Aixiang
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
700 |
1 |
|
|a Han, Yumei
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
700 |
1 |
|
|a Cao, Dandan
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 20 (2018), spec. ed. 3 ; str. 259-282
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B08/18
|
998 |
|
|
|b sapo2102
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/224085
|y Elektronička verzija članka
|