Prirodoznanstvena pismenost budućih učitelja
U ovome se radu razmatra prirodoznanstvena pismenost učitelja i njegova važ- nost za prirodoslovno obrazovanje. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi razinu prirodoznanstvene pismenosti studenata prve godine uči- teljskoga studija (N = 140). Rezultati istraživa...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001082381 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički obzori (Online) 14 (2019), 1(26) ; str. 21-38 |
Glavni autor: | Letina, Alena (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.02 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.02Hrčak