Prirodoznanstvena pismenost budućih učitelja

U ovome se radu razmatra prirodoznanstvena pismenost učitelja i njegova važ- nost za prirodoslovno obrazovanje. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi razinu prirodoznanstvene pismenosti studenata prve godine uči- teljskoga studija (N = 140). Rezultati istraživa...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001082381
Matična publikacija: Metodički obzori (Online)
14 (2019), 1(26) ; str. 21-38
Glavni autor: Letina, Alena (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.02
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.02
Hrčak