|
|
|
|
LEADER |
01518naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001079747 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20201104181042.0 |
007 |
ta |
008 |
201103s2017 ci d | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001079747
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 377
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Bilač, Sanja
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Model refleksivne prakse :
|b učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom /
|c Sanja Bilač, Dubravka Miljković.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
500 |
|
|
|a Rad "Model refleksivne prakse - učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom" se temelji na podacima prikupljenim u istraživanju za potrebe izrade doktorske disertacije: Bilač, S. 2016. Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom. (Doktorska disertacija). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: str. 68-71.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Profesionalni razvoj učitelja
|a Stručno usavršavanje
|a Refleksivna praksa
|a Upravljanje razredom i disciplinom
|a Samoprocjena ponašanja
|
700 |
1 |
|
|a Miljković, Dubravka
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Acta Iadertina
|x 1845-3392
|g 14 (2017), 2 ; str. 53-72
|w nsk.(HR-ZaNSK)000548015
|
981 |
|
|
|b B20/17
|
998 |
|
|
|b sapo2011
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/199697
|y Elektronička verzija članka
|