Model refleksivne prakse

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079747/Details
Matična publikacija: Acta Iadertina
14 (2017), 2 ; str. 53-72
Glavni autori: Bilač, Sanja (Author), Miljković, Dubravka
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01518naa a2200301 i 4500
001 NSK01001079747
003 HR-ZaNSK
005 20201104181042.0
007 ta
008 201103s2017 ci d | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001079747 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 377  |2 2011 
100 1 |a Bilač, Sanja  |4 aut 
245 1 0 |a Model refleksivne prakse :  |b učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom /  |c Sanja Bilač, Dubravka Miljković. 
300 |b Graf. prikazi. 
500 |a Rad "Model refleksivne prakse - učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom" se temelji na podacima prikupljenim u istraživanju za potrebe izrade doktorske disertacije: Bilač, S. 2016. Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom. (Doktorska disertacija). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 68-71. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Profesionalni razvoj učitelja  |a Stručno usavršavanje  |a Refleksivna praksa  |a Upravljanje razredom i disciplinom  |a Samoprocjena ponašanja 
700 1 |a Miljković, Dubravka  |4 aut 
773 0 |t Acta Iadertina  |x 1845-3392  |g 14 (2017), 2 ; str. 53-72  |w nsk.(HR-ZaNSK)000548015 
981 |b B20/17 
998 |b sapo2011 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/199697  |y Elektronička verzija članka